5 jaar Koffie op De Zaak

5 jaar Koffie op De Zaak

Jun 06, 2016
Melanie van Kooten-Morton

Vijf jaar geleden ontstond PerTazza vanuit een zoektocht naar betere koffie voor het IT-bedrijf van Richard Cudovan.

“Veel mensen drinken thuis tegenwoordig een betere kop koffie dan op de werkplek. En die mensen zijn niet alleen medewerkers, maar ook klanten. In 2010 was ik er klaar mee dat de koffie op mijn bedrijf (een IT-bedrijf, red.) niet te drinken was. Mijn collega’s begonnen te klagen. Mijn gasten, klanten, ook. Ik zag dat er een duidelijke trend gaande was, de trend dat er betere koffie op kantoor moest komen.”

Richard vertelt in een interview met De Zaak over het het voor de koffiewereld innovatieve prijs-per-kop model, de Mission Good Coffee campagne en zijn visie op ondernemerschap.

5 Jaar Koffie op De Zaak:

Nieuws & Informatie

Nieuwsbrief

Archief Koffienieuws

Contact Us