Brand New Day kiest PerTazza

Mar 12, 2014

Onderschat niet de impact van goede koffie, mensen worden er echt blij van!

Brand New Day telt ongeveer 75 koffiedrinkers. Er werd voor PerTazza gekozen vanwege de bijzondere aandacht voor kwaliteitskoffie en –machines.

“Bij Pertazza is alles gericht op een zo goed mogelijke beleving van kwaliteitskoffie,” aldus Gerjan de Lange, verantwoordelijk voor Marketing en Sales.

“Veel collega’s zijn fan van Italiaans eten en drinken.” PerTazza’s unieke all-in concept, dat gebruik maakt van authentiek Italiaanse Buscaglione bonen, sluit naadloos aan op de behoefte van de medewerkers bij Brand New Day waar eerst DE Instant koffie gedronken werd: “Een verschil tussen dag en nacht met de koffie die wij nu drinken.”

brand-new-day-web-553x286

En er speelt meer dan smaak en gebruikersgemak: “PerTazza is net als Brand New Day een jong bedrijf met een andere kijk op een bestaande markt en de wil die écht te veranderen. Onderschat niet de impact van goede koffie, mensen worden er echt blij van. Bij Pertazza kun je dat realiseren tegen een interessant afrekenmodel.”

 

Nieuws & Informatie

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van interessante klantcases, koffieweetjes en nieuws via onze nieuwsbrief.