Persbericht: Samenwerking PerTazza en Het PR Bureau | Pertazza

Persbericht: Samenwerking PerTazza en Het PR Bureau

Oct 17, 2017
Melanie van Kooten-Morton

PerTazza gaat voor de verdere uitbouw van haar merk een samenwerking aan met Het PR Bureau. PerTazza brengt Italiaanse koffie op het werk voor een vaste prijs per kop, inclusief verse bonen, koffiemachine en onderhoud. Kortom: een uniek totaalconcept. Het PR Bureau gaat PerTazza ondersteunen met public relations en merkactivaties.

Dringen bij de koffieautomaat

De missie van PerTazza is om in drie stappen de ultieme koffiebeleving naar kantoor te brengen. Met de aromatische bonen van Buscaglione -(die ook aan het Vaticaan worden geleverd), een kwalitatieve espressoautomaat én de juiste instellingen door een echte barista wordt koffie drinken op kantoor een echte beleving. Daarnaast biedt PerTazza op de site een handige tool om uit te rekenen wat een kopje koffie de werkgever uiteindelijk gaat kosten. Naast de koffiebonen van Buscaglione levert PerTazza ook verschillende theemerken, amandelkoekjes, servies en papieren takeaway cups voor onderweg.

Richard Cudovan, Algemeen Directeur én liefhebber:

“Onze missie is om ieder bedrijf te voorzien van authentiek Italiaanse koffie. Wij gaan voor kwaliteit. Daarom is een samenwerking met Het PR Bureau een logische keuze.”

Camiel Overgaauw, Client Service Director & Partner, bij Het PR Bureau:

“Het is fantastisch om voor een topmerk als PerTazza te mogen werken. Het merk blijft zich ontwikkelen en uitbouwen. Wij verheugen ons er op om PerTazza met de aankomende ontwikkelingen te helpen. Zo zullen wij ondersteunen met diverse aankomende productintroducties. Daarnaast verzorgt PerTazza de koffie bij ons op kantoor, waardoor wij dagelijks van de hoge kwaliteit mogen genieten.”

Over PerTazza

Sinds 2010 brengt PerTazza met Buscaglione de Italiaanse koffiecultuur per kopje naar kantoor. Buscaglione is een van de meest exclusieve koffiemerken uit Italië en wordt geserveerd in o.a. het Hilton en De Librije. Met PerTazza haalt u de kwaliteit van een Italiaanse espressobar naar kantoor. U betaalt een vaste prijs per kop inclusief koffiebonen, espresso-automaat en onderhoud. Transparant en ook nog een betaalbaar! PerTazza biedt haar concept aan bij bedrijven die waarde hechten aan hospitality, uitstraling en medewerker tevredenheid, zoals Nauta Dutilh, Breitling, BMW, Universal Music, Samsung en Bouwinvest.

Over Het PR Bureau

Het PR Bureau is sinds 2005 gespecialiseerd in marketing, corporate en crisis PR. Als ‘connecting agency’ met circa 25 vaste medewerkers verbindt het bureau mensen en organisaties over de hele wereld, door betekenisvolle verhalen te bedenken, groot te maken en te verspreiden. Klanten van Het PR Bureau zijn onder meer: Vodafone, natur., Essity, W Amsterdam Hotel, Videoland, Longfonds en Spotify.

 

Extra berichten in de media:

Sprout

Het PR Bureau 

Nieuws & Informatie

Nieuwsbrief

Archief Koffienieuws

Contact Us